loading...
livingroomdecor
علی امیری بازدید : 22 سه شنبه 12 آذر 1398 نظرات (0)

وسایلی همچون بوفه و ویترین برای نمایش وسایل مجلل و دکوری ها و ظرف های زیبا ساخته شده اند. با وجود تنوع زیاد در این محصول، انتخاب محصولی که متناسب با دکور و سبک خانه باشد کار چندان ساده ای نیست.   در زمان گذشته کمد های چوبی برای نگهداری وسایل استفاده می شد و لی در چند وقت اخیر ترکیب چوب و شیشه باعث بوجود اومدن ویترین و بوفه ها شد. هر چه جمعیت زیادتر شد و خانه ها کوچک شد، ویترین ها و بوفه ها هم جای خود را به شلف و استند ها دادند. در بیشتر خانه های ایرانی مدل های متنوع این محصولات موجود است و خانم های ایرانی با هدف زیباتر شدن محیط منزل از این وسایل برای نمایش دکوری ها و وسایل زیبای خود استفاده می کنند.

 

 

 

بعد از اینکه مدل های متناسب با دکوراسیون منزل یا محیط مورد نظر را خریداری کردید باید مکانی را که برای قرار دادن این محصولات مورد نظرتان است را انتخاب کنید. بوفه ها جای زیادی از محیط اتاق را میگیرند پس بهتر است در جایی قرار گیرند که دورشان خلوت تر باشد تا خانه شلوغ به نظر نرسد و آرامش خانه حفظ شود. 

 

در صورتیکه شما با هدف قرار دادن ظروف چینی و کریستال خود این محصولات را خریداری می کنید باید جای مناسبی هم برای قرار دادن قاشق، چنگال و ظروف استیل در نظر بگیرید و مدل هایی را انتخاب کنید که درب شیشه ای در قسمت بالا و کشوهای ذخیره سازی و دراور در قسمت پایینی داشته باشد. و اگر فقط هدفتان نگهداری از وسایل و ظروفتان است باید به دنبال مدل هایی با قد کوتاه تر و کشیده تر که فقط دارای فضای ذخیره سازی هستند باشید.

 

مبل راحتی چوبی و پاچه ای میز جلو مبلی شیشه ای

 

مبل تک نفره کنسول و آینه میز ناهار خوری چوبی سفید

 

کنسول چوبی و آینه فرش مدرن

 

کنسول چوبی و آینه میز ناهار خوری چوبی روکش پارچه ای

 

کنسول و آینه میز ناهار خوری چهار نفره چوبی مدرن و شیک

 

کمد و بوفه و میز ناهارخوری ست آباژور پذیرایی کنسول و آینه چوبی

 

تفاوت ها و شباهت های استند و بوفه

بوفه و استند از انواع ویترین هستند و با هدف زیباتر کردن فضای خانه خریداری می شوند و صرفا برای زیباتر شدن فضای منزل استفاده می شوند و جنب ی کاربردی ندارند. اغلب بوفه ها ابعاد بزرگتری نسبت به استندها دارند و معمولا داخل آنها ظروف تزیینی بزرگ قرار می دهند. بوفه ها معمولا محفظه ی بسته و در دار هستند که گرد وغبار کمی را روی ظرف ها می نشاند ولی استندها اندازه کوچکتری دارند و مناسب محیط های کوچک و محدود هستند. 

 

پس با توجه به اینکه بوفه ها در دارند می توان ظرف ها را درون آن ها قرار داد و درشان را قفل کرد و برای خانه هایی که بچه ی کوچک دارند مناسب تر است. ولی استندها در ندارند و اشیائی که داخلشان قرار می گیرد به راحتی قابل دسترس هستند.

تفاوت دیگری که دارند این است که بوفه ها اغلب مانند کمدی زیبا هستند و محل خوبی جهت نگهداری اشیاء هستند پس عمق بیشتری دارند، در صورتیکه استندها عمق کمی دارند و در هر جایی فقط یک وسیله میتوان گذاشت. بطور کلی چون استندها جنبه ی تزیینی دارند نسبت به بوفه ها که در دارند و نقش حفاظتی دارند، زیباتر هستند.

 

بوفه و پارتیشن کنسول چوبی کلاسیک

 

کنسول و آینه چوبی میز ناهار خوری چوبی

 

 ویترین های چوبی در دکوراسیون کنسول چوبی و میز ناهار خوری چوبی

 

کمد و بوفه چوبی ست میز ناهار خوری چوبی شش 6 نفره کنسول و آینه

 

استند تلویزیون میز تلویزیون مدرن چیدمان استند

 

کمد میز تلویزیون مدرن چوبی سفید قهوه ای

 

جذابیت بیشتر با ایجاد هماهنگی بوفه و ویترین در دکوراسیون منزل

قبل از اینکه جای مناسب ویترین و بوفه را انتخاب کنید باید مدل متناسب با سبک محیط و دکوراسیون منزل تان را انتخاب کنید. به طور مثال اگر سبک دکور منزل شما به صورتی است که مبلمان کلاسیک در خانه تان دارید بهتر است مدل بوفه و ویترینتان به نسبت وقتی که محیط مدرن یا اداری است متفاوت باشد. 

 

در چیدمان حتما به ابعاد خانه توجه کنید

همیشه ابعاد خانه را برای خرید وسایل از هر نوعی در نظر بگیرید بوفه های کوتاه سبک جدیدی از ویترین در طراحی خانه هستند که به خاطر فضای کمی که اشغال می کنند برای منازل کوچک بسیار مفید هستند شما می توانید برای زیبایی بیشتر روی بوفه های کوتاه تابلوهای زیبا قرار دهید و دکوراسیون شما زیباتر شود . اگر شما خانه ای با ابعاد کوچک دارید پیشنهاد می‌کنیم که از ویترین و بوفه استفاده نکنید زیرا فضای زیادی را اشغال می کند و نه تنها نمی توانید دکوری های خود را به نمایش بگذارید بلکه به عنوان یک وسیله اضافه در خانه به حساب می آید.

 

بوفه و پارتیشن سلطنتی میز ناهار خوری سلطنتی چوبی قهوه ای

 

میز ناهار خوری چوبی چهار 4 نفره  کنسول و آینه ست

 

بوفه و ویترین دکوری آیینه دار چوبی قهوه ای برای دکوراسیون منزل

 

بوفه و ویترین دکوری برای دکوراسیون منزل کنسول و آینه چوبی

 

ویترین چوبی شیشه ای شیک

 

بوفه و کمد قهوه ای تیره میز ناهار خوری چوبی قهوه ای تیره شش 6 نفره

 

بهترین محل برای بوفه در منازل

در هر خانه ای بهترین جایی که برای گذاشتن بوفه مناسب است نزدیک محل غذاخوری است تا بتوانیم به راحتی به آن دسترسی داشته باشیم. در صورتی که خانه شما کوچک است می توانید با یک ویترین آینه دار فضای خانه را بزرگتر جلوه دهید و فقط باید توجه کنید که نباید داخل ویترین را زیاد از کریستال پر کنید زیرا باعث می شود که فضا شلوغ‌تر جلوه کند و نتیجه عکس بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم زمینه‌ی بوفه و ویترین خود را با ست غذاخوری تان هماهنگ کنید تا جلوه بهتری به محیط ببخشید. حتی می توانید ترکیب رنگ ها را طوری انتخاب کنید که هماهنگی بین میز غذا خوری ویترین برقرار شود.

یکی از جاهایی که بهتر است ویترین را آنجا قرار دهید کنج دیوار است. در صورتی که شما فردی خلاق باشید می توانید به جای ظرف های دکوری در ویترین خود از گلدانها هم استفاده کنید و ویترین خاص‌تری را بچینید.

با توجه به تنوعی که امروزه ویترین ها دارند می توانند در جاهای مختلف خانه با توجه به دکوراسیون آنها را قرار داد ولی بهترین جا بین مثلث نشیمن غذاخوری و آشپزخانه است که باعث می شود فضا مناسب تر دیده شود. در صورتی که شما تصمیم داشته باشید که ویترین یا بوفه خود را در اتاق نشیمن بگذارید باید توجه کنید که فضایی که در نظر میگیرید کنج خانه باشد تا بتوان به دکور دید داشت. اگر دکوری در پشت مبلمان قرار گیرد و قسمتی از دیوار نشیمن یا غذاخوری را اشغال کند بهتر است و لازم نیست حتما در کنج خانه باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 2,132
  • بازدید کلی : 12,107